Friday, October 24, 2008

berada di UK sekejap...

assaLamuaLaikum...

semenjak, dua menjak, tiga menjak nie...aku rase bumi da banyak menumpahkan air mata....
kesian puLak tengok...

ari nie...aku mcm biase bangun xde La awaL sgt tp xde La Lewat sgt (bg aku r..hehe)...
dr pg...mendung...panas tidak,tp hujan pon tidak...mendung sahaja....
aku ingt nak basuh kain..tp gayanyer mcm x sesuai jer.....
agak2 nak dkt ptg koL 3...aku tunggu2 gak....biLa....bumi akan menangis Lagi.....
sebab aku rase x baik memendam perasaan....mendung sepanjang hari membuatkan aku pon rase mendung gak....tp kena study....finaL nk dkt da...
akhirnyer bumi mengaLah jua dan meLuahkan perasaannyer.....cuaca yang agak sejuk tahap giga (tp aku sorang je yg rase camtu) membuatkan aku bangkit pergi ke katiL...sebabnyer??
aku rase katiL tu memanggiL2 aku untuk beradu di atsnyer...so,bkan saLah aku kan?!
hehe=)

aku semacam berada di aLam Lain dr org Lain je gamaknyer...org Lain pon sejuk jugak,tp cukup sekadar dgn seheLai sweater tersangkut di tubuh masing2...aku Lain puLa haLnya...
dengan baju,diLapisi puLa dgn sweater tebaL kuningku yang berbuLu2 gaya cam nak g meLawat kanggaru di austraLia,tambah Lagi puLa dgn seLimut tebaLku....

berteLeku di meja studiku menghadap kertas-kertas hasiL contengan waktu Lecturer tengah khusyuk mengajar di depan sambiL laju tangannya menukar sLide2 nota microsoft power point...x sempat pon nak menyaLin...

aku pening kepala+sejuk tahap giga+cam x sedap badan=aku makan panadoL+tidur sekejap.....
serasa mcm penyakit berLumba2 nak menakLuki tubuh badan aku yang agak sLim n sLender nie (bukan aku ckp...was n iLa yg cakap)

sampai biLa tah aku akan berada di merbok(sebut gaya sLang) , UK nie??!!
*merenung ke masa hadapan*

3 comments:

aCe+ said...

orait r tuh..xdak r hangat sgt kedah nih.. kalu x mcm dlm kawah ja.. panas len mcm..panas kering plak tuh.. arap ujan akn sentiasa turun smpai la the end of my last semester.hahaha

diDie~inn0cence~ said...

saLam...

agak r kan....hujan mmg bez pon..
tp biase La manusia(mcm saye)mmg sLaLu x bersyukur...biLe panas,merungut..biLe hujan..merungut jugak...hahaha(^.^)
i wiLL Learn 2 appreciate thing in the future...
insyallah...

faradiba anuar said...

weyh gedik ar ko kan.aku dah jumpe blog ko akhirnya setelah kau belah dpd kedah uitm ni baru aku jumpe.
hampeh.