Saturday, February 28, 2009

baked beans




salam....
huhu
permulaan hari yang membosankan dan kesepian.....
hanya aku duduk sendirian melangut...
ketandusan idea untuk melakukan ape2...

wah.....
ini sahaja makanan tgah hari aku...
sungguh tragik bagi manusia yang mempunyai selera yang besar seperti aku....
kemalasan untuk menapak ke dataran cendikia yang penuh dengan manusia2 yang lapar dan dahagakan makanan dan minuman....hehe=)

aku malas...sungguh...x tipu punyer........
lagi2 dalam kesendirian sebegini.....
sumenyer pergi berseronok bersama2 lintah dan pacat....
bercamping di bukit cerakah...
pe kejadahnyer tinggalkan aku keseorangan yang di dalam kebluran dan kebuluran ini????
aduh........
aku bingung dah.........
nak wat pe r mlm nie????

aku akan pastikan malam ini,diri ini dilayan bagai raja dengan segala mala makanan yang sedap2 dan kaya dengan segala protein motin untuk menguatkan lagi tubuh ku yang kemalasan +
( kekeringan [dorg yg ckp] )yang amat ini.....
hehe=)

ganbatte kudasai.....
doakan semoga aku berjaya mengharungi 1 malam tanpa kamu...
hahaha

(sewel da aku)

2 comments:

~shOt' said...

alahai pricess diana..
mcm ner x keping.. cuba mkn big mac ke.. pizza ke.. bg kolestrol byk skit.. baru bez hehhhehehe

diDie~inn0cence~ said...

salam...
huuuuuuuuu....
kak syeeeeeeera syg....
lame x dga kabar...
2 r cane r kite x keping an??
haha
guess my bad day then...